Telovadba doma brez fitnes naprav

By Bernardo42 6 years ago
Domov  >  Vaje  >  Članki z opisi vaj  >  Telovadba doma brez fitnes naprav

Telovadba doma brez fitnes naprav

Lepo bi bilo, če bi imeli orodje za fitnes (npr. fitnes naprave, sobno kolo itd.) kar doma, namesto da se je treba odpraviti v fitnes center, vendar pa je za mnoge to predrago. Imeti fitnes naprave doma je sicer praktično, ni pa življenjskega pomena: obstajajo načini, kako vaditi brez ustreznih fitnes naprav. V nadaljevanju si preberite, kateri.

  1. Hoja – Če se radi sprehajate zunaj, npr. po gozdu, pa to zaradi slabega vremena ni vedno mogoče, nič zato. Sprehajajte se po hiši! Večkrat pojdite po stopnicah gor in dol. S to nizkointenzivno aerobno vadbo si boste učvrstili mišice nog. Nimate stopnic? Potem pa hodite iz ene sobe v drugo in to nekajkrat ponovite – res da takšna aktivnost najverjetneje ne bo razburljiva, vendar bo služila svojemu namenu (morda pa se boste zaradi nje spomnili, da morate storiti nekaj, kar ste pozabili)!
  2. Sklece – Za večino ljudi ta vaja ni ena od najbolj priljubljenih, vendar obstajajo lažje različice sklec, zaradi katerih boste vajo lažje izvajali. Namesto da imate noge iztegnjene, delajte sklece tako, da imate kolena na tleh. Druga možnost je, da jih delate v stoječem položaju ob steno. Sklece so dobra vaja za krepitev moči v rokah in učvrstitev prsnih mišic.
  3. Poskoki – Ko smo bili otroci, smo se vedno zabavali, ko smo jih delali! Zdaj ko smo odrasli, pa so ti poskoki odlična kardiovaskularna vaja, ki je obenem tudi primerna za ogrevanje. (Poskoke izvajamo tako, da skačemo iz razkoračenegea položaja v sonožnega in obratno. Temu sledijo roke, in sicer iz odročenega položaja zgoraj – kadar smo v razkoraku, v odročeni položaj spodaj – kadar smo v sonožnem položaju).
  4. Trebušnjaki – So najboljša vaja za krepitev trebušnih mišic. Ko začnete z vajo, ni treba, da je vaš pogled ves čas usmerjen v strop, pomembno je, da so mišice napete.
  5. Dvigovanje nog – Vaja je koristna za krepitev mišic nog. Če vajo težko izvajate z iztegnjenimi nogami, jih rahlo pokrčite in nadaljujte.
  6. Počepi – S počepi boste oblikovali mišice nog in zadnjice. Za tiste, ki niste toliko gibčni, pa bo dovolj že, če boste vstali iz sedečega položaja in vajo nekajkrat ponovili.
  7. Tek na mestu – Tek je odlična vaja za srce. Če boste doma tekli na mestu in obenem gledali televizijo ali poslušali radio, boste pozabili, da vadite.
  8. Ples – Ples pozitivno vpliva na telo in duha. Lahko vas razvedri in izboljša razpoloženje, poleg tega pa je odlična vaja za vaš srčno-žilni sistem sistem.
  9. Dvigovanje lahkih uteži – Drage in prave uteži predstavljajo določeno prednost, vendar ni potrebe po tem, da bi jih kupili. Uporabite lahko, karkoli vam pride pod roko. Za začetek v roke vzemite nekaj, kar ni težko, npr. pollitrsko plastenko z vodo, in nadaljujete s težjimi stvarmi, npr. večjo plastenko z vodo ali plastenko s tekočim praškom za perilo.
  10. Hoja po stopnicah – Večina ljudi ima v svojem domu stopnice. Po stopnicah pojdite nekajkrat gor in dol in to je vse, kar je treba, da boste okrepili mišice na nogah.
natisni
Categories:
  Članki z opisi vaj, Vaje