Kako lahko združite telovadbo in gledanje televizije?

By Bernardo42 5 years ago
Domov  >  Vaje  >  Članki z opisi vaj  >  Kako lahko združite telovadbo in gledanje televizije?

Kako lahko združite telovadbo in gledanje televizije?

Ljudje se ne zavedajo, da je gledanje televizije idealen čas za vadbo, odvisno je samo, kaj počnete. Ponujamo vam nekaj načinov, kako lahko gledate televizijo na bolj zdrav način.

  1. Premaknite svojo opremo za vadbo pred televizor. Če vaša tekalna steza služi kot obešalnik za oblačila, je zdaj čas, da oblačila odstranite in stezo premaknete pred televizor. Če zaradi nje ne boste videli TV ekrana, jo boste primorani uporabljati, samo ne premaknite je nazaj na staro mesto.
  2. V dnevni sobi si pred televizor postavite poligon. Če imate dovolj veliko dnevno sobo, lahko postavite postaje, na katerih izvajate kardio vaje, medtem ko so na sporedu vaše najljubše oddaje. Lahko skačete čez vrv, korakate na mestu ali pa uporabljate opremo, kot so npr. ročke, vadbena žoga ali pa stopnica za aerobiko, ob uporabi katere se vam bo povišala srčne frekvenca.
  3. Izkoristite reklame kot časovno preizkušnjo. Preizkusite, koliko sklec lahko naredite, med njimi. Če ste šele začeli z vadbo, začnite s sklecami ali trebušnjaki, ki naj trajajo le tako dolgo, kot traja ena reklama. Ko vam bo to postalo prelahko, preizkusite, koliko jih lahko naredite med dvema, tremi reklamami itd. Ko boste končali s sklecami ali trebušnjaki, vas čakata kavč in televizija.
  4. Medtem ko gledate televizijo, delajte izpadne korake. Izvajate jih lahko na mestu ali pa medtem ko hodite po stanovanju. Tudi to je vaja, ki jo lahko umestite v čas, ko se oddaja ne vrti, torej med reklame.
  5. Korakajte na mestu, medtem ko gledate svojo priljubljeno oddajo. Za hojo na mestu ne potrebujete nobene posebne opreme, samo korakanje na mestu pa tudi ne bo pretirano obremenilo telesa.
  6. Poskusite, koliko počepov lahko naredite. Počepe lahko delate na mestu, če pa potrebujete podporo, jih lahko delate naslonjeni ob steno. Ko bodo vaše noge pokrčene in boste v sedečem položaju, štejte, koliko časa lahko zdržite v takšnem položaju.
  7. Čeprav so polovični trebušnjaki lažji od klasičnih trebušnjakov, lepše oblikujejo trebušne mišice.
  8. Spremljajte oddaje, ki vključujejo telovadbo. Tovrstne oddaje so zdaj že dovolj pogoste, da vam ni treba iti v trgovino in kupiti dragega DVD-ja s posnetimi vajami. Izberite si trenerja, ki ga radi gledate in ki ustreza vašim izkušnjam, in mu poskušajte slediti, medtem ko on izvaja vaje.
  9. Spremenite vaje, ki jih pred televizorjem delate že rutinsko. Ravno tako kot verjetno ne gledate vedno znova enih in istih oddaj, naj tudi ne bi vseskozi delali enih in istih vaj, če se vam to zdi dolgočasno ali se vam zdi, da se preveč ponavlja, razen če vam tako ustreza. Nekaterim ljudem to dejansko ustreza. Vaje malo spremenite, da se ne boste ob njih začeli dolgočasiti. Tudi možnost, da se jih boste držali dolgoročno, je večja.

natisni
Categories:
  Članki z opisi vaj, Vaje