Štirje stebri sproščanja

By Bernardo42 6 years ago
Domov  >  Sprostitev  >  Štirje stebri sproščanja

Štirje stebri sproščanja

Vemo, da lahko stres posamezniku prepreči, da bi živel normalno. Nekdo, ki je pod vplivom stresa, se težko osredotoči na delo, s težavo opravlja preproste stvari itd. Vsak posameznik se drugače odzove na stres, ki lahko vpliva na počutje, razmišljanje in vedenje. S pomočjo štirih stebrov sproščanja se mu boste lahko zoperstavili.

Prvi steber: Sprostite svoje telo

Čustveni stres običajno najprej prizadene telo. Da se boste stresu uspešno zoperstavili, upoštevajte naslednje nasvete o življenjskem slogu.

  • Bodite telesno dejavni. Od 30- do 45-minutna telesna dejavnost 3-krat tedensko vam bo pomagala, da se boste lažje spopadli s stresom. Na spletni strani mojkrvnitlakj.si si oglejte del, ki vključuje članke z opisi in videoposnetki vaj.
  • Privoščite si masažo, ki je odličen način sproščanja in zmanjšanja napetosti. Masirate se lahko sami ali pa za pomoč prosite prijatelja ali družinskega člana. Če pa želite, da vas zmasira poklicni maser, lahko še vedno obiščete zdravilišče.
  • Poskrbite za ustrezno prehrano. Kakovostna in dobro uravnotežena prehrana lahko pomaga preprečiti tesnobo. Nekatera živila dejansko zmanjšajo stres. Več o tem si preberite v delu, ki govori o prehrani.
  • Zagotovite si tudi dovolj spanca. Čas je, da vzpostavite zdrave spalne navade. Izboljšanje spalnih navad je del celotnega procesa sprostitve. Če boste redno spali sedem ur vsako noč, se bosta izboljšala vaša koncentracija in spomin.

Drugi steber: Sprostite svoje misli

Čeprav vam uspe sprostiti svoje telo, pa morda še vedno čutite napetost in tesnobo. Zato je čas, da se osredotočite na svoj um.

  • Berite. Pobegnite iz vsakdanjega življenja ob branju dobre knjige. Branje je preprosta rešitev za sprostitev uma, tudi če berete le 10 minut na dan.
  • Mislite pozitivno. Zapomnite si, da lahko pozitivne misli zelo pomagajo. Samo pomislite na tri majhne stvari, za katere ste hvaležni. Vedno glejte na kozarec kot na pol poln, na pa kot na pol prazen.
  • Smejte se. Pravijo, da je smeh najboljše zdravilo. Pogosteje se smejte.

Tretji steber: Bodite proaktivni

  • Bodite organizirani. Organiziranost vam bo pomagala, da boste lažje obvladovali delovne obremenitve. Sestavite si seznam opravil, ki vam bo zelo koristil pri usklajevanju delovnega urnika; z natančno izdelanim urnikom se boste izognili stresnim situacijam. Na seznamu lahko določite prednostne naloge, od najbolj do najmanj nujne.
  • Sprejmite dejstvo, da ne morete nadzorovati vsega. Določene naloge poskusite prenesti na druge ljudi. Naj vas ne bo strah prositi za pomoč!
  • Naučite se spopasti s stresnimi situacijami. Vedno je lažje zapreti oči in upati, da se bo stresna situacija rešila sama od sebe. Odprite oči in se z njo spopadite. Ko boste takšno situacijo obvladali, se boste bolje počutili.

Četrti steber: Naučite se prepoznati, kdaj ste pod stresom

  • Kateri so vzroki za vaš stres? Prepoznavanje vira stresa je ključnega pomena, da boste razumeli, zakaj ste pod stresom. Vzemite si nekaj časa in naredite seznam stresnih situacij. Ko boste prepoznali vzroke za svoj stres, jih razvrstite glede na dejavnike, ki vam povzročajo največ stresa.
  • Kako pogosto ste pod stresom? Izdelajte načrt, kako premagati stresno situacijo. Ali ste pod stresom zaradi določene situacije, ki jo je mogoče rešiti, ali ste pod stresom nenehno?
  • Čas za izdelavo načrta! Izdelajte načrt, s katerim boste rešili stresno situacijo. Prosite lahko za pomoč, saj je vedno lažje najti rešitev skupaj s prijateljem ali družinskim članom. Stresne situacije rešujte eno po eno. Videli boste, da se boste bolje počutili, že ko boste rešili manj zapletene situacije!
natisni
Categories:
  Sprostitev, Sprostitev celega telesa