10 nasvetov za sprostitev

By Bernardo42 6 years ago
Domov  >  Sprostitev  >  10 nasvetov za sprostitev

10 nasvetov za sprostitev

Sprostite se in vdihnite. Ljudje običajno mislijo, da morajo preživeti ure in ure v wellness centrih ali več tednov na počitnicah, da se sprostijo. Vendar pa se lahko sprostite hitreje, kot si mislite! Prav vsak od naslednjih 10 nasvetov vam lahko pomaga, da se boste sprostili v manj kot 15 minutah. Vsak dan si izberite drug nasvet!

  1. Globoko dihajte. Vzemite si 5-minutni odmor in se osredotočite na svoje dihanje. Zaprite oči, sedite vzravnano in položite eno roko na trebuh. Počasi vdihnite skozi nos in začutite, kako se vdih začne v trebuhu. Nato počasi izdihnite skozi usta. 10-krat globoko vdihnite!
  2. Meditirajte. Občutek tesnobe lahko preprosto zmanjšate, tako da nekaj minut namenite meditaciji. Čisto preprosto je! Sedite vzravnano, obe stopali naj bosta na tleh. Zaprite oči in se osredotočite na tiho ponavljanje pozitivnega stavka, npr.: ”Sem dober človek.” ali ”Umirjen/-a sem.” Ponavljanje stavka uskladite z dihanjem.
  3. Osredotočite se na svoja čutila. Podnevi se osredotočite na svoja čutila in občutke. Ko ste na ulici, poskusite npr. začutiti dotik zraka na svojem obrazu, zaznati prijetne vonjave, ko greste mimo cvetličarne ali pekarne, uživajte v okusu vsakega grižljaja, bodite pozorni na ptičje petje … Ko vam bo uspelo začutiti trenutek in se osredotočiti na vseh pet čutil, boste manj napeti.
  4. Pogovarjajte se s svojimi prijatelji. Vedno je dobro svoje občutke deliti s prijatelji. Pomagali vam bodo obvladovati stres in vam predlagali svoje mnenje, vi pa boste ohranili močno socialno mrežo. Vedno je bolje, da se s svojimi prijatelji srečate osebno. Zakaj se ne bi srečali v restavraciji ali pa v kavarni?
  5. Zavedajte se celega telesa. Druga koristna vaja za zmanjšanje stresa je, da se uležete na hrbet in v mislih skrbno raziščite svoje telo. Začnete lahko pri prstih na nogah, končate pa pri laseh. Poskusite se zavedati vsakega dela svojega telesa. Ponovite vajo, tokrat v obratni smeri; začnite pri laseh in končajte pri prstih na nogah.
  6. Smejte se. Ali obstaja še kakšen boljši način za sprostitev, kot odkrit smeh? Dokazano je, da lahko smeh zmanjša stresni hormon kortizol. Poleg tega lahko tudi poveča raven endorfinov, zaradi česar se boste bolje počutili! Na TV si oglejte svojo najljubšo komedijo!
  7. Poslušajte glasbo! Številne raziskave so dokazale, da obstaja povezava med poslušanjem glasbe in zmanjšanjem stresa. Na spletu lahko povsem enostavno najdete sproščujoče pesmi ali zvoke iz narave. Ob poslušanju takšne glasbe se osredotočite na vsak posamezni inštrument, različne melodije itd.
  8. Začnite se gibati. Telesna dejavnost lahko zmanjša stres in tesnobo. Dobra novica je, da ni nujno treba biti tekač, če želite biti sproščeni. Kratek večerni sprehod s psom ali nekaj vaj za raztezanje je lahko že dovolj za zmanjšanje dnevnega stresa.
  9. Ulezite se. Vzemite si 10 minut, da se odpočijete po napornem dnevu. Ulezite se na posteljo; okrog vratu in ramen si položite toplo brisačo. Zaprite oči in sprostite vse svoje mišice. S pomočjo teniške žogice lahko odpravite še preostalo napetost v vratu. Ulezite se na hrbet s pokrčenimi nogami. Vzemite dve teniški žogici in ju položite za glavo ob vratu. Premikajte glavo v vse smeri, dokler ne sprostite vratnih mišic.
  10. Razmišljajte pozitivno. Ni slaba ideja, če si naredite seznam vseh pozitivnih stvari v svojem življenju. Berete lahko svoj dnevnik, da vas bo spomnil na vse lepe trenutke, ki ste jih preživeli s prijatelji, na vsa pozitivna občutja in na vaš uspeh. Kadar koli ste pod stresom, morate samo vzeti v roke svoj dnevnik.
natisni
Categories:
  Sprostitev, Sprostitev celega telesa